U suradnji s Franckom: Panna cotta al caffè

Kava je moja dugogodišnja ljubav. Volim je mirisnu, jaku, bez šećera. Ujutro ću, uglavnom, popiti kremasti cappuccino, tijekom dana ću uvijek  i iznova piti espresso. Obožavam espresso, tu pravu malu bombastičnu, gustu, esenciju kave. Da, i espresso pijem bez šećera. Popit ću ja i tursku kavu, u određenim situacijama je ciljano pijem, u određenom društvu, na određenim mjestima, kao na primjer, među svojima, tamo gdje sam odrasla.

Kavu volim i u kolačima, i u sladoledu, i u raznim drugim slasticama. Zato sam njome danas obojila moju panna cottu. I mogu vam reći, ta boja, okus i miris joj savršeno pristaje. Čak i liči na jedan divni kremasti cappuccino!

ap2

Za ovu današnju slasticu sam koristila Franckovu Cremu. Idealna je jer se sprema u minuti, bez zakuhavanja, samo prelijevanjem vruće vode. Kad malo odstoji, spremna ja za uživanje u njoj.

Panna cottu sam prvenstveno lijevala u silikonske kalupe, koji su se dosad pokazali dobrima baš za panna cottu, ali je ovaj put mi nešto zvijezde nisu bile sklone i panna cotta nije htjela iz njih van. Mislim jest, ali ne onako kako je je oku lijepo. Nama to nije smetalo, pojeli smo je svejedno. S guštom.

ap1

Sva sreća da sam jedan dio ulila u staklenu posudicu (inače, volim panna cottu iz ovih posudica) pa sam upravo tu posudicu koristila i za današnju prezentaciju.

ap3

Ova panna cotta ima fantastičnu konzistenciju i teksturu (vidite na fotografijama), divnog je i blagog okusa, s lijepim laganim notama kave, toliko je fina da će se i onima koji nisu ljubitelji kave u slasticama, zasigurno, svidjeti. Testirano doma!

 

ap kolaž 1

Idemo na recept….

SASTOJCI:

400 ml slatkog vrhnja

100 ml kuhane Franck Crema kave

2-3 žličice fruktoze (možete koristiti i običan šećer)

1 vrećica želatine

žličica paste od vanilije ili jedan bourbon-vanilin šećer

POSTUPAK:

  1. Otopite želatinu prema naputku na pakiranju.
  2. Na laganoj vatri zagrijavajte vrhnje kojem ste dodali kavu, fruktozu/šećer te pastu od vanilije.
  3. Zagrijavajte do točke vrenja, smjesa ne bi smjela zakuhati.
  4. U vruću smjesu dodajte otopljenu želatinu i miješajte dok se želatina skroz ne otopi u vrhnju.
  5. Procijedite u drugu posudu kako biste izbjegli eventualne grudice želatine.
  6. Ulijevajte u kalupe (koje ste navlažili vodom) ili u staklene posudice.
  7. Ohladite na sobnoj temperaturi barem 2 sata, potom stavite u hladnjak na par sati, najbolje preko noći.
  8. Služite uz tučeno slatko vrhnje koje ste posipali gorkim kakaom. Uživajte!

 

 

3 thoughts on “U suradnji s Franckom: Panna cotta al caffè

Leave a Reply

