O skitnji, o (ne)pisanju bloga, o svemu…

Kad sam napokon rekla “da” i sa samom sobom sklopila pakt o stabilnosti pisanja i vođenja bloga, znala sam barem jedno 87,53% da će to biti vraški posao za mene, ‘vako razdrmanu i razasutu po svijetu, i da ću se morati vraški potruditi da napišem kvalitetan tekst. Pa da ufotkam sve te razne điđe i bakanalije, uredim ih fino i s vama podijelim u jednoj smislenoj cjelini.

Kad je krenulo, dobro je krenulo. A onda sam i ja krenula dobro uhodanim ritmom klopotanja kofera s raspižđenom ručkom, skakanja od gejta do gejta, s G na H, pa opet na G, da bi se malo odmorila uz poneki sendvičak. Ili pivo čak. Krenulo je i namiještanje čudnih, mlitavih hotelskih jastuka (brat bratu, meni uvijek treba barem tri takva, da ušemim glavu i ukočeni vrat), čekiranje in & out, sastančenje, smiješenje i kad treba, i kad ne treba. Krenulo je ono što ja zovem “mila majko ide brod” iliti stalna putovanja koja se razlikuju samo po boji i veličini kofera. Samo da znate, ja najviše volim crveni. On jasno govori da putovanje traje najviše 2 dana. Dok je plavi pravi vragolan, u sebe smjesti i ona putovanja koja se razvuku od ponedjeljka do srijede, ali i ona koja pojedu vikende. Pa s njima i mene.

No, riječi koje sam vam obećala, čuvam vjerno u sebi. Ponekad samoj sebi pustim mail, napišem crticu-dvije, da se podsjetim. Da vam prenesem baš sve kad vam pišem. I čekam da se sjednem na kauč, podvijem noge pod sebe, pustim Tinderstickse, skuham čaj i da vam pišem.

I pisat ću vam. O Pisi, o torti iz Chianciana, o mojoj Sieni, o skitnjama, o sitnicama. I o velikim stvarima kao što je život. Pisat ću vam i o slanom, i o slatkom, o svemu. Samo da se sjednem na kauč. Pustim Tinderstickse. I skuham čaj.

Možda već za koji dan…

2 thoughts on “O skitnji, o (ne)pisanju bloga, o svemu…

Leave a Reply

