Aromatična piletina s mlincima

Piletina, puretina, patka i ostala perad s mlincima, također, spada u kategoriju „mamina“ jela. I uglavnom je jedem kad se zaletim do mojih jer je moj najčešći odgovor na mamino pitanje: „što ćemo za ručak?“, upravo „može piletina ili već što imaš od peradi, samo neka bude sočno pečeno u pećnici“ ili „ispeci mi brdo krumpira s lukom i ružmarinom“. E sad, ako se radi o peradi, uz nju skoro pa uvijek budu mlinci. Ili mama ispeče i to moje brdo krumpira pa iskombinira dva odgovora u jedan. Što god ona napravila, to bude fešta od ručka i bude jako, slasno i mljackavo. Standarno, bude to mamina klopa. I točka.

Ja se ne sjećam kad sam zadnji put doma radila piletinu s mlincima. Sve do neki dan. Mislim, tog se dana sjećam. Ali se ne sjećam svih onih dana prije tog dana, što znači da to stvarno dugo nisam radila. 🙂

A kako sam to radila? Pa onako, uobičajeno, na moj ekspresni način, bez paljenja pećnice. Imala sam divne domaće pileće batke sa zabatcima koje sam fino marinirala u soja umaku uz dodatak curry praha. Pa ispekla u woku.

Pišem na brzinu recept – možda baš nekome od vas posluži kao inspiracija.

ab kolaž 1

No, haj’mo mi na recept i sastojke. Za dvoje ljudi će vam trebati ovi SASTOJCI:

2 pileća batka sa zabatcima (može i samo batak, i samo zabatak, ma kako vam god volja)

1 velika glavica luka

2 režnja/čena češnjaka

2-3 velike žlice soja umaka

2 žličice curry praha

maslinovo ulje, sol

150 – 200 gr mlinaca (možete staviti i cijelo pakiranje, baš su fini)

 PRIPREMA:

  1. Batke sa zabatcima ili neke druge komade piletine lagano posolite pa im dodajte curry prah i soja umak i sve rukama dobro utrljajte u meso. Ostavite meso da se marinira jedno pola sata. NAPOMENA: Ne skidajte kožicu s mesa, presudna je za dobar umak za mlince.
  2. Luk izrežite na deblje ploške, a češnjak samo prepolovite.
  3. U woku zagrijte maslinovo ulje i na njega stavite pripremljeno meso da se peče. Prvo pecite na jačoj temperaturi da se meso (i kožica) lijepo zapeku sa svih strana, povremeno okrećući meso. Kad se meso zapeklo sa svih strana i lagano zarumenilo, smanjite malo vatru, dodajte mu luk i češnjak, ako je potrebno i malo vode, poklopite i pustite da se na srednje jakoj vatri peče jedno 30 minuta, odnosno dok ne bude pečeno. Povremeno okrećite i podlijevajte meso.
  4. U slanoj (ali ne preslanoj) vodi skuhajte mlince. Dovoljno je 5 minuta. Pripazite da se mlinci ne raskuhaju i ne pretvore u kašu. Kad su kuhani ocijedite ih.
  5. Iz woka izvadite piletinu i stavite sa strane (na toplo), a na ulje i pirjani luk koji je ostao nakon pečenja mesa bacite ocijeđene mlince. Pustite ih jedno 5-7 minuta da se lagano zapeku u masnoći od piletine i pokupe umak.
  6. Servirajte svoju fino pečenu piletinu s najaromatičnijim mlincima koje ste u životu jeli. I brzo, brzo ponovite konzumaciju ovog jela.

Guštajte! 🙂

ab2

Leave a Reply

